Categories:

Ezer éve ugyan abba horgászegyesületbe járunk a srácokkal, és volt már pár igen ígéretes fogásunk. Ezt általában meg szoktuk ünnepelni egy féktelen szórakozással egybekötött iszogatással. A megszokott csapattal mentünk előző hétvégén egy mesterséges horgásztóra pecázni egy hatalmasat. Volt is kapás bőven, a haverom fogott egy 21 kilós pontyot. Ez rekordnak számított azon a horgásztavon. Abban a pillanatban tudtuk, hogy ezt meg kell ünnepelni. El is kezdtünk tanakodni hogy milyen olyan dolgot kellene csinálni amit még az életben nem csináltunk és természetesen köze van a sörhöz. Nézegettük a beerbike árakat, és arra jutottunk hogy megérné bérelni egyet Budapesten. Nagyon tetszett az ötlet a többieknek, így tehát belevágtunk a program megszervezésére. Hatalmas élmény kerekedett belőle, nem gondoltam volna hogy a beerbikeozás ilyen örömöt fog a pecás brigádnak okozni. Nagyon megérte az árát, máskor is szívesen megyünk el ilyen programra. Remélem minél előbb megvalósítjuk ismét. Mindenkinek ajánlom aki szeretne egy igazán maradandó élményt szerezni magának és a barátainak.